Kontekstuaalne reklaam

   
kontekst  logo google
Kontekstuaalne reklaam (kontekst) – reklaam (peamiselt tekst-kuulutus, harvemini - bännerid), mida näidatakse otsingusüsteemides või suurtel portaalidel ainult vastuseks konkreetsele kasutaja päringule.

Näiteks otsingusüsteemides (google.com, yandex.com, rambler.ru jt.) kontekstkuulutus kuvatakse siis, kui kasutaja sisestab kindlat otsingufraasi. Suurtel portaalidel on sellised kontekst-kuulutused omakorda avaldatud vastavatel temaatilistel internetilehtedel.

Tänapäeval on veebilehtede kontekstuaalne reklaam kõige odavam ja maksimaalselt efektiivsem reklaami liik, millel on järgmised eelised:

  • konteksti eest tasutakse vastavalt klikkide arvule
  • ilmub ainult konkreetsele kasutaja päringule, järelikult toob veebilehele ainult sihtrühma kuuluvaid kasutajaid
  • võimaldab saavutada kõrget külastatavuse taset Internetis kontekstuaalse reklaami avaldamise hetkest

Puudustest võib märkida järgnevaid aspekte: kontekstuaalse reklaami kasutamine Internetis on kallim, kui veebilehe edendamine (lähtudes ühe sihtrühma kuuluva kasutaja hinnast).
Tellige veebilehe kontekstuaalset reklaami ning me teostame järgnevaid töid:

  • koostame märksõnade nimekirja reklaami jaoks internetis
  • iga märksõna jaoks kirjutame kontekst-kuulutuse või teeme graafilise bänneri
  • vajadusel teeme vastavalt mõningatele märksõnadele veebilehe reklaamlehti
  • valime välja efektiivseimad reklaampindu veebilehe kontstuaalse reklaami jaoks
  • kooskõlastame Teiega märksõnad, kontekstkuulutuse tekstid, reklaamlehed, valitud pinnad
  • arvutame välja pakutava veebilehe kontekstuaalse kampaania ühe kuu eelarvet
  • kanname kontekstuaalse reklaami süsteemidesse kõik vajalikud andmed
  • esitame detailse aruande teostatud tööde kohta.

Antud teenuse maksumus sõltub ettevõte tegevusala temaatikast ja konkurentivõimest.